آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم
سرخط خبرها

جزئیات مرگ پنج گردشگر ثروتمند زیردریایی تایتان

  • کد خبر: ۱۷۰۷۵۶
  • ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۴
جزئیات مرگ پنج گردشگر ثروتمند زیردریایی تایتان
طبق اعلام شرکت OceanGate، هر پنج سرنشین زیردریایی تایتان جان خود را از دست داده‌اند. این زیردریایی که از آن برای بازدید از لاشه کشتی تایتانیک استفاده می‌شود از روز یکشنبه با پنج سرنشین در اقیانوس اطلس ناپدید شده و این اتفاق به یک عملیات گسترده جستجو منجر شده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق اعلام شرکت OceanGate، هر پنج شرنشین زیردریایی تایتان جان خود را از دست داده‌اند.

زیردریایی تایتان که به شرکت گردشگری اوشن‌گیت اکسپدیشنز تعلق دارد، افراد را با هزینه‌ی ۲۵۰ هزار دلار به ازای هر نفر به بازدید از لاشه‌ی تایتانیک می‌برد. سرنشینان کنونی زیردریایی عبارت‌اند از هامیش هاردینگ، کارآفرین بریتانیایی و شاهزاده داوود، تاجر پاکستانی و پسرش سلیمان که به‌گفته‌ی دوستان خانوادگی‌اش، فقط ۱۹ سال سن دارد.

یک زیردریایی که از آن برای بازدید از لاشه کشتی تایتانیک استفاده می‌شود از روز یکشنبه با پنج سرنشین در اقیانوس اطلس ناپدید شده و این اتفاق به یک عملیات گسترده جستجو منجر شده است. گارد ساحلی آمریکا می‌گوید که تماس با این زیردریایی حدود یک ساعت و ۴۵ دقیقه بعد از شروع سفر قطع شد. شرکت توریستی «اوشِن‌گِیت اکسپدیشن» گفت که کلیه گزینه‌ها برای نجات پنج سرنشین زیردریایی را بررسی می‌کند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->